The concrete.concrete Shoe and Accessories Collection SS14 in progress.

torstai 23. tammikuuta 2014

Tarvike ostoksilla... rautakaupassa.

Jalkinealan koulutukseni alettua olen huomannut hankkivani tavaraa mitä ihmeellisemmistä paikoista ja mitä ihmeellisimpiin tarkoituksiin. Useimmiten tavaraa tulee hankittua ulkomailta sähköpostin välityksellä, siinä sitten tuskastellaan kielimuurin ja toimitusaikojen kanssa. Kaikkiin vähääkään nahkaa myyviin yrityksiin olen ottanut yhteyttä väliltä Rovaniemi-Helsinki ja kontannut likaisissa teollisuushalleissa nahkavuotien keskellä etsien juuri sitä oikeaa. Liimat, sprayt ja muut myrkyt ovat tulleet hyvinkin tutuiksi ja pienmetalliosastolla olen tuskaillut erilaisten ruuvien ja naulojen kanssa ja aivan liian usein olen varastanut avomieheni työkaluja. Ja tästä kaikesta olen alkanut ymmärtämään miksi lähes kaikki suutarit ovat miehiä.

Tällä kertaa materiaalinmetsästys suuntautui Bauhausiin Vantaalle. Kyseisen kaupan sisustuspuoli on aikojen saatossa tullut hyvinkin tutuksi, mutta heti kylpyhuoneosaston jälkeiset hyllynvälit ovat jääneet tuiki tuntemattomiksi. Varsinaista kauhua herätti alueen Drive-in osasto. Kun sillä osastolla tepastelee korollisissa nahkasaappaissa ja muussa kuin Snickersin tai Blåkläderin talvitakissa tuntee itsensä, noh, ulkopuoliseksi. 





Ostoksen saatiin kuitenkin tehtyä ja yllä olevien lisäksi auton takakontista löytyy 50kg betonia. Siitä pitäisi muutamaan korkoon riittää! Ja niille jotka ihmettelevät niin kyllä, nuo värikkäät putket ovat muovailuvahaa. Mihin sitä tarvitaan selviää myöhemmin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti